წყალბადზე მომუშავე ავტობუსები
კონცეპტუალურ ავტობუსში Toyota Sora გამოყენებულია ტოიოტას წყალბადზე მომუშავე სისტემა, რომელიც შემუშავებულ იქნა Mirai-სთვის. ის გთავაზობთ შეუდარებელ სამუშაო მაჩვენებლებს CO2-ის ან მავნე ნივთიერებების გამოყოფის გარეშე, Sora შეიძლება გამოყენებულ იქნას, როგორც საგანგებო ენერგიის წყარო კატასტროფების შემდეგ. ტოიოტა აპირებს 100-ზე მეტი Sora-ს წარდგენას, უმეტესად განკუთვნილი ქალაქის ტერიტორიისთვის, ტოკიოს 2020 წლის ოლიმპიურ და პარაოლიმპიურ თამაშებზე.
წყალბადზე მომუშავე სატვირთო ავტომობილები
მას შემდეგ, რაც 2017 წლის აპრილში მუშაობა დაიწყო, "Alpha" პროექტ პორტალის სატვირთო ავტომობილმა შემოწმებისას, რეალური ტრანსპორტირების პროცესში, გაიარა 10, 000 მილზე მეტი ლონგ ბიჩის და ლოს ანჯელესის პორტებში და მათ გარშემო, რა დროსაც გამოჰყოფდა მხოლოდ წყლის ორთქლს. ახალ სატვირთო ავტომობილს, რომელსაც "Beta"-ს სახელით იცნობენ, საწვავის თითოეული გავსებით აქვს დაახლოებით 300 მილამდე გაზრდილი გარბენის შესაძლებლობა, რაც თავის მხრივ ზრდის პორტების უგამონაბოლქვო ტვირთტევადობის შესაძლებლობას და ამცირებს გარემოზე ზეგავლენას სატრანსპორტო ოპერაციების განხორციელებისას.
წყალბადზე მომუშავე ორკაპა სატვირთველები
ტოიოტამ გამოუშვა წყალბადზე მომუშავე 20 ორკაპა სატვირთველი, რომელიც დაამზადა Toyota Industries Corporation-მა Toyota City-ში. მან ასევე ააგო წყალბადის სადგური, რომელიც უნდა მოიხმარონ ქარხანაში წყალბადზე მომუშავე ორკაპა სატვირთველებმა. ტოიოტა აპირებს გააგრძელოს ჩვეულებრივი ორკაპა სატვირთველების ჩანაცვლება წყალბადზე მომუშავე ვერსიებით, ჯამში 170-დან 180-მდე ორკაპა სატვირთველი, ქარხანა Motomach-ში, დაახლოებით 2020 წლისთვის.
წყალბადზე მომუშავე სისტემის ენერგია
იმისთვის, რომ თავის ქარხანაში, ლონგ ბიჩის პორტში CO2-ის გამონაბოლქვი აღმოფხვრას, ამისთვის ტოიოტა აშენებს ობიექტს Tri-Gen, მსოფლიოში პირველი მეგავატური ელექტროსადგური, რომელიც იქნება კარბონატულ საწვავის ელემენტზე, წყალბადის გავსებით. 100%-ით განახლებად ქარხანაში წყლის, ელექტროენერგიის და წყალბადის მისაღებად გამოყენებულ იქნება სასოფლო-სამეურნეო ნარჩენები, რაც ხელს შეუწყობს ტოიოტას ლოჯისტიკური სერვისების (TLS) ოპერაციებს ლონგ ბიჩის პორტში.